Monday 15 September 2008

Klik Untuk Kaya - 8 Rahsia Jutawan Siber



Tajuk Buku : Kilk Untuk Kaya - 8 Rahsia Jutawan Siber
Penulis : Rosli Jamal
Penerbit : Al-Ameen Serve Holdings Sdn. Bhd.
Tebal : 262 mukasurat
ISBN : 983-2334-59-4

Ulasan :

Buku ini dihadiahkan oleh suami saya sebagai dorongan kepada saya memulakan perniagaan melalui Internet. Selesai membaca buku ini, saya begitu teruja sekali untuk memulakan perniagaan melalui Internet. Langkah demi langkah di dalam buku ini saya cuba ikuti tetapi oleh kerana tanggungjawab terhadap tugas yang sedia ada, saya tidak berkesempatan untuk membangunkan laman web saya.

Kepada sesiapa yang membaca komentar ini dan berminat untuk membantu saya membangunkan laman web, sila hubungi saya untuk menawarkan harga pakej anda.

Pada pendapat saya, buku ini patut dibaca oleh mereka yang ingin berjaya di dalam dunia perniagaan. Tidak kira sama ada anda sudah bersara, penganggur, ibu tunggal, surirumah atau ingin melakukan perniagaan secara sambilan juga patut membaca buku ini. Kisah kejayaan orang Malaysia sendiri iaitu Irfan Khairi dan Sen Ze yang berjaya menjadi jutawan Internet patut dijadikan iktibar. Kalau orang lain boleh, kenapa kita tak boleh? Apa yang penting adalah kemahuan yang kuat disertakan dengan pelan perniagaan yang betul.

Yang paling penting - fikirkan apakah barangan (produk) atau perkhidmatan yang anda mahu niagakan. Selepas itu, ikutilah langkah-langkah yang disenaraikan di dalam buku ini.